? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag, februari 24

TV igen

idag är jag hemma och kollar på tv, skidåkning, för jag har för mycket tid på klockan som jag måste få bort.

Gör man inte det förlorar man timmarna om man hade över  20 tim månaden innan och det hade jag. Det handlar om 7.5 tim så det ger man inte bort frivilligt.

 

Det blir att vara hemma imorgon em också, vilken otur va.

 

Efter detta ska jag hämta min mor och vi drar iväg till Knut´n, det var evigheter sedan sist.

0 kommentarer: