? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag, februari 17

Tidig morgon

´Jag skulle stiga upp kl 06.00 och kolla på skidskytte men vad hände. Jo jag sov dåligt under natten och vid 4-tiden på morgonen fick jag ett allergianfall och var då tvungen att gå ner och medicinera mig.

När tabletten väl hunnit börja verka då somnade jag och vaknade till bara ibland men jag fick inte sammanhang i skidtävlingen.

7.30 gatt jag stiga upp och fick inte se slutet. Men det gick ju bra ändå för Ekholm och norrmannen utan namn.

0 kommentarer: