? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

lördag, april 11

Påskhelgen

Fredag var det som luften gått ur, vi var mestadels inne hela dagen men på lördag alltså idag, for vi ut och fiskade på sjön.Jens kom förbi i morse men det var mulet och lite kallt och fisken ville inte ta. Vi bestämde att vi skulle fika och körde till Peders och Ullans stuga, där var det mycket folk, sen skjutsade Jens hem mig.

 

Då jag kom hem kom solen fram det blev ett strålande väder. Då efter att ha handlat till inför middagen, tog jag fram cykeln och trampade iväg till Peders stuga igen. Det var gudomligt  måste jag säga. Men till slut måste vi ialla fall fara hcm och förbereda middagen, jag sitter nu vid datorn, innan dom andra kommer.

Hoppas någon hämtar mor Elna så hon också får äta.

0 kommentarer: